Odd Grenland vant kvartfinalen i cupen mot Brann med 5-1. Dag-Eilev Fagermo var godt fornøyd med lagets innsats.

Hva skjedde i kampen?

Kampen ble spilt på Skagerak Arena i Skien, og Odd Grenland dominerte fra start til slutt. De scoret fire utsøkte mål og gjorde seg fullt fortjent til avansementet til semifinalen.

Kontroversiell scoring

Peter Kovacs scoret et mål som fikk Brann til å se rødt. Håkon Opdal var skadet og lå på bakken da Kovacs plukket opp den løse ballen og la på til 2-0.

Reaksjoner fra spillerne og trenerne

  • Jeg hadde blitt flau om jeg hadde spilt på lag med en sånn spiller, sa Håkon Opdal.
  • Scoringen var helt ok, sa Dag-Eilev Fagermo.
  • Peter Kovacs har mulighet til å gjøre seg udødelig i Norge på hvordan fair play skal være, sa Steinar Nilsen.

Hva kommer nå?

Odd Grenland møter Brann igjen 27. september i Tippeligaen. Dag-Eilev Fagermo håper at laget kan bygge videre på denne seieren. - Vi er godt fornøyd med innsatsen i dag, sa Fagermo.