Odd Grenland har lansert en ny supporterlåt, 'Vi har kommet hjem', som skal spilles før kampstart. Lederen i supporterklubben Oddrane, Tommy Hagen, mener at sangen skal være en hymne for klubben.
Hva skjedde?
Supporterklubben Oddrane tok initiativ til den nye supporterlåten, som er skrevet av Spinning Foundation. Låten skal spilles før kampstart og skal bygge opp en stemning som skal gjøre at motstanderne blir skjelvne i buksa.
Hvorfor er det viktig for Odd Grenland?
Den nye låten er en viktig del av kampdagen, og lederen i supporterklubben Oddrane, Tommy Hagen, mener at den skal være en hymne for klubben. Han sier at sangen skal få folk til å reise seg, løfte skjerf og flagg og kjenne på stemningen rundt hele stadion.
Hvordan reagerer supporterne?
Noen supporterer er negative til den nye låten og ønsker å gå tilbake til den gamle låten, 'Laget i hjertet mitt', som var skrevet av Stian Collier. Men lederen i supporterklubben Oddrane, Tommy Hagen, mener at de som klager over den nye sangen er de som ikke er med og synger.
| Stat | Verdi |
|---|---|
| Navn på ny låt | Vi har kommet hjem |
| Navn på gammel låt | Laget i hjertet mitt |
| Komponist på ny låt | Spinning Foundation |
| Komponist på gammel låt | Stian Collier |
Odd Grenland Hub