Odd Grenland-spiller Tommy Svindal Larsen er fortsatt aktiv fotballspiller, men han har også andre prosjekter på gang. Han har nettopp fått i land kontraktene som gjør at han kan åpne en ny tippekiosk på Skagerak arena. Kiosken, som foreløpig er navnløs, åpner 1. august og vil ligge rett ved Odd-butikken. Svindal Larsen har gjennom sitt AS fått avtaler med Grenland Arena, Norsk Tipping og Rikstoto. Han vil tilby eksperttips fra ulikt hold, og nevner Morten Fevang som et mulig kandidat. Svindal Larsen sier at kiosken skal være et inkluderende møtested hvor folk kan få en god prat og en kaffekopp. And det er viktig å skape et miljø rundt stadion, sier han. So nå blir det sønnen hans, Daniel, som skal stå for den daglige driften. Daniel har erfaring fra blant annet Urban og Bertoni, og gleder seg til å flytte hjem og drive det han sier blir en familiebedrift. But det er ikke bare om å åpne en kiosk, det er om å skape et miljø hvor folk kan møtes og diskutere fotball og trav. Og det er nettopp det som Tommy Svindal Larsen og hans sønn Daniel håper å oppnå med sin nye tippekiosk.